bio

Hejsan! Idag vaknade jag utan Sofia. Hon skulle iväg så hon gick kanske vid halv 10, och då sov jag hehe. Men sen klev jag själv upp lite senare. Gjorde typ inget speciellt satt typ vid datorn också. Sedan åkte jag med mormor till stallet. Först åkte vi till kyrkogården, hon vattnade och lite annat. Men sedan ner till stallet.

Red ett dressyrpass idag igen, gick faktiskt bra han var så fin så. Tränade lite förvänd galopp han byter typ av sig själv också. Så han ska få lära sig det, han studdsade litegranna men efter långsidorna på slutet var han fin! Men alltså jag fick panik för det var en jävla geting som surrade runt honom, och jag är livrädd så jag höll på att vifta runt med benen som en idiot, Fabian måste tänkt att jag var helt dum i huvudet. Usch hatar getingar, bromsar och alla äckliga kryp..

Nu ska jag snart sätta i mig lite pastasallad när jag skrivit klart detta inlägg, sedan ska jag förmodligen på bio med Lisa, om hon får hon har inte frågat än. Hoppas på det bästa, men isåfall ska vi se eclipse. Ne nu ska jag äta. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback