svar på tal

har du en elr 2 hästar?
du rider ju 2?
berätta om dom :)


Jag har bara 1 egen häst, och det är Fabian den ljusaste. Har haft honom snart ett år nu, köpte honom i Mars någongång i slutet minns inte riktigt.

Jag rider bara min, red Alex den mörkaste när hans ägare var borta och får se om det kanske blir något mer.

Fabian
Min ponny heter somsagt Fabian som kanske alla vet om. Han är valack född 1996 så han blir 15 på fredag. Med hans förr förra ägare debuterade han msv b det var några år sedan. Den förra ägaren tävlade lb med honom och hon hade honom i kanske 4 år, vet inte riktigt. Sedan köpte vi honom, jag har tävlat lb med honom än så länge och ska nog göra det iår och la kanske på slutet om det går riktigt riktigt bra, men vi siktar in oss på lb iår vill göra så att det känns bra där och kanske få någon placering han är en liten jäkel att svänga med min prupp hehe och han har blivit lite lugnare så det är lättare nu också. Dock tävlar jag inte speciellt mycket dressyr ska tävla klubbtävlingar också. P.g.a att han blir så pigg och spänd på dressyr för han tror väll att han ska hoppa eller något och då går det inte så bra hehe. Men nu när han har blivit lugnare kanske han går bättre får vara med nästa gång.

Alex
Denna ponny är min förra ridlärares och hennes mammas ponny. En c-ponny som har gått La+5 med tidigare ryttare. Jättefin att rida mjuk och fin. Har aldrig hoppat den men när Linn tävlade tände han till lite inne på banan men han hoppar bra iallafall. Han är 10 år gammal (vad jag minns). Linn och Alex tror jag siktar på att hoppa lokalt ld-lc detta år som kommer nu.

Fabian

Alex



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback