julmat

Sitter hos farmor och farfar nu, har vart här ett bra tag faktiskt. Käkat lite god julmat och umgåtts lite.

Idag har jag varit i stallet, vi hade eftermiddagsjouren, ca 12-17. Gick väll bra det, fast det kändes som om att vi var där hur länge somhelst. Kallt vare ju också idag, men inte lika kallt som igår det är jag glad över.

Red ut med Ida, det var rätt så kallt när man galopperade kan jag meddela haha. Typ efter vi brände på på "sandstigen" så kändes mitt ansikte som stelnat usch haha. Fabian gasade på rejält kändes som att jag inte skulle få stopp på honom. Jag tycker inte riktigt om när det inte känns att jag själv har kontrollen.

Jaja, sedan tog vi in massa hästar osv.

Red sedan ut Alex skrittade bara en sväng runt stallet och skrittade fram ute då. Gick sedan in och trimmade lite inne. Det gick väll sådär först men sedan på slutet tränade jag skritt till galopp och han skulle vara kvar i formen, då var han faktiskt fin. Imorgon ska jag köra ett rejält pass eftersom Annli och Linn kommer hem imorgon.

Slänger in lite amatör bilder från dagen med mina nya kamera!
Ska ta och läsa igenom instruktionsboken så jag vet lite mer osv.


Alex

så himla sött :')

tråk Fabian som bara brydde sig om maten..





min söta kusin Emma som nyss har fått glasögon, så sött.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback