birsta

Denna dag har jag och min kära vän Sofia vart på Birsta City.

Köpte typ inge speciellt, hittade fan ingenting på rean som jag passade i. Lite less man blir då ... Typ rea på hela birsta så hittar man inget känns såååå kul. När alla kommer med nya snygga kläder kommer jag utan. Eller jo i förrgår så var vi också där då köpte jag en ljusbrun/beige sladdrig tröja på H&M som var på rea för 50 kr. Man kan då matcha med svart skärp i midjan och ett par jeans eller svarta jeans och några bruna eller svarta armband sjukt snyggt.

Idag köpte jag ett hårband, brun tröja som jag ska rida och tävla i, plus ett schabrak som var rea på hööks orange/brunt och mörkbrun kant. Men jag ska byta det imorgon för det var för stort hehe, så ska ta en storlek mindre.

Imorgon ska jag väll hitta på något, tänkte rida ut en sväng också ska jag vara hundvakt.

Igår hade vi gäster mina kusiner och Helén moster.
Slänger in lite bilder sedan igår!

Kusin Jonathan & bror Alexander

Kusinen Elvira

"Bossen" (pappa)

Hahahahah Helén

Hade ingen bra bild på mamma så hon kom inte med :(


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback