tibbe

Ja somsagt var ju lilla hetts söta Tibbe här idag, jag var hundvakt i några timmar.

Ja så åkte jag och Jenniefer till stallet med Ellie och Tibbe, mamma skjutsade dit oss. Så var vi där några timmar, Tibbe den kåta lilla dåren ville bara på Ellie hela tiden åååh .. Aja men sen fick dom träffa Matildas lilla söta pluttvovve också. Men vid typ kvarti 6,6 eller ngt så hämtade Jennifers pappa oss så skjutsade dom hem mig sedan åkte Jenniefer också hem.

Sofia kom till mig 30-40 minuter senare kanske, sedan var vi inne ett litet tag sen stack vi ut med Tibbe och gick till Sofia. Släppte Tibbe och Sanny så de kunde leka med varandra. ( Tibbe Tibbetansk spanjel, Sanny Golden retriver ). A sen så sprang dom ett varv runt grannens hus, sedan efter det så sprang Tibbe mot ett annat hus på andra sidan eller vareva, men sedan stannade han. Sen när jag var ganska så nära honom började han springa ut mot vägen, och jag skrek Tibbe men han lyssnar inte, det är som om att han bara stänger av allt?! Men sedan sprang han längre och längre bort, jag och Sofia efter. Han och Sanny sprang bortåt, jag hade PANIK Sofia likaså tror jag! Jag skrek som en idiot TIBBE TIBBE stanna eller vafan det var jag sa mer än Tibbe. A sen sprang han runt hörnet längst bort på vägen så vände Sanny och jag hade fan panik som en idiot, sen Sofia ba spring efter Tibbe troja det var. Så han kutade efter Tibbe, sedan stannar Tibbe och Sanny en liten liten bit in i skogen och jag sprang fram och tog upp honom. Usch har inte haft sån panik på länge ... Trodde fan att han skulle springa genom skogen och typ bli överkörd, eller om han skulle springa bort. FYFAN aldrig mer släppa lös Tibbe iaf.

Men sedan när vi gick hem så efter en liten stund hämtade mormor och morfar honom den lilla dåren haha. Och jag var med Sofia endå, sedan kom Jenniefer till oss med. Så satt vi ute på altan, sedan vid 5 i 9 skulle Sofia hem. Så då var jag och Jenniefer kvar och kollade på youtube på klipp.. Sen plockade vi ut saker från tältet och imorgon ta vi ner det. Vet att det blir sena inlägg men ska försöka bättra mig. Ha det bra, sovgott!♥







Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback