tagit hem hästarna

Jag vet, hästar hästar hästar. Det ända jag skriver om typ, hehe men ska bättra mig lite iaf.

Åkte till betet idag, Jenniefer åkte med oss. Vi kanske var där vid tjugo i 8. Sedan kom de andra vid fem i 8, 8. Tog på hästarna grimmorna också. Sedan började de ta hästar. Jag tog Puck, Molly och lilla Rogga hehe de var så snälla så. Men sedan när det var ett "last" kvar av tre hästar for jag till stallet innan det. Friserade lite hästar också, kul faktiskt. Sedan kom pappa upp med mat till mig och Jenniefer. Åt sedan var vi där ett litet tag till, sedan hem igen. Åkte med söta Carro hem.

Väl hemma så städade jag sedan for vi till Fabbis. Tränade lite markarbete idag, eller ja .. På att hoppa över ett litet hinder utan att han springer så fort. Det gick jättebra han var så lugn och fin, hur bäst somhelst! Min bäbis är bäst. Sedan for jag hem, och nu sitter jag här och lodar mig. Ska väll ta och duscha av mig en snabbis sedan ska jag ner till mina kusiner och sova där. Skulle egentligen sova hos Lisa, men det blev inget. Är så trött .. Och man vill ju såklart hitta på något. Så istället sticker jag ner dit och sover där, har en liten myskväll bara. Ser på tv, käkar lite godsaker m.m.

Imorgon ska jag till stallet igen, och hjälpa till på ridläger, det ska bli skojjsigt! Är där till 3, sedan åker jag väll och rider min plutt lite. På onsdag blire hoppträning för Nina igen, och hoppas på att det går lika bra som förra gången eller varför inte ennu bättre? Så det ska bli kul. Ni får ha det så bra så bloggar jag mer imorgon.!♥






Kommentarer
J

när hade du tänkt ha tid för mig då?? ;O



2010-08-02 @ 21:13:13




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback