skolan

Var somsagt på skolan idag då, hade 7 lektioner kuuul eller inte .. Jaja men efter skolan stack jag hem sedan till stallet till bäbisen.

Red inte Fabbis idag för han blev skodd, så han skulle ta det väldigt lugnt för han kunde väll få ont i benen eftersom det är en helt annan skoning, för vi hade en annan hovslagare. Han hade så långa hovar och var alldeless lång i tårna måste gjort ont när han hoppade stackarn. Men nu med tiden kommer det bli mycket bättre för lillbäbisen. Så jag red inte idag gick bara en mystur med honom i skogen istället, och skrittar nog bara imorgon. Så det blir en lugn vecka för honom. Hoppar nog inget heller tar Nina nästa vecka och tävlar då till den helgen hih och hoppas på något bra!

Imorgon blir det skola igen, och vi har ingen gympa så det kommer bli kööng! Sköönt alltså haha. Men nu ska jag byta om och hänga fram kläderna jag ska ha imorgon. Sedan ska jag lägga mig i sängen och slå på en film på datorn. Godnatt!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback