ridläger

Hejsan! Förlåt för att jag typ inte bloggar något mycket nu, men jag har fullt upp på dagarna.. Först upp vid 8 sedan stallet, åker hem vid halv 3,3 sedan hemma en liten stund sen stallet igen. Till Fabian alltså.

Idag fick vi ju rida somsagt, red El Morzillo hohe, han var en liten segis men han var jättefin och jätte mjuk efter en liten stund. Skrittade och travade bara, heh fick ta långspö på honom efter ett litet tag. Hjälpte till på ridlägret också gick väll bra.

Sedan åkte jag hem som jag skrev, sedan blev det stallet. Red ute i skogen med Amanda, jag kan inte säga mer än att han hade otroligt mycket hetts. Han var helt galen, jättejobbigt för jag hade gummityglar utan handskar och när det blir blött typ så glider ju det. Man blir ju lite svettig om fingrarna plus att han var dyngsur på halsen, kuul.. Så nu har jag ont där nere på fingrarna. Så imorgon och föralltid blir det vantar som gäller. Eller ja vi får se ..

Imorgon ska jag tbx samma tid, fast jag ska hem tidigare för jag ska träna för Nina kl 4. Så måste till stallet halv 3 typ. Hoppas på att det går bra imorgon, hehe. Han har väll fått hettsat av sig lite idag iaf. Men ni får ha det bra, har inte knäppt någon bild idag så det blir en annan!♥





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback