mys med sofia

Idag har jag vart på stallet!

Ställde alarmet somvanligt på 07:45, jag måste slagit av det efter ett tag eller något för nästa gång jag vaknade var att jag fick ett sms av Carro kl 09:02: Hallå är du vaken?:s Haha då hade jag försovit mig, brukar alltid ringa och väcka Carro kl 8, men idag vaknade hon själv så hon väkte mig idag mycket bra gjort!

Åkte med mamma till stallet. Red Musse igen i skogen med Millan,Therese,Jenniefer och Carro. Det var kung! SötMusse han har blivit jättemjuk så skönt å slippa bråka med honom hela tiden. Men vi red somsagt ut i skogen och rejsade runt lite. Sedan duschade vi Musse och Puck och tog ut några hästar sedan åkte vi hem.

Åkte till Fabian vid halv 6 kanske, red honom på banan. Ska ju rida honom i lång och låg form nu typ jättemycket. Alltså idag när jag red var han hur fin somhelst på slutet, helt avslappnad och avslappnad och fina steg. Så glad jag blev lillgubben min älskar honom. Men efter vi vart hos Fabbe åkte vi hem till mig och ja packade å fixa sedan cyklade vi hem till Sofia. Cyklade sedan till macken och köpte chips och dip! Samma som igår mohaha, i´m a fetttttto .. Kommer några söta bilder på mig och Soffan nu hahaha. Harebra!♥













Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback