massage

Idag vaknade jag med Jenniefer bredvid mig, det var varmt .. Jag sov o tjocktröja, linne, mjukisbyxor och strumpor för det var rätt så kallt igår brr. Aja men sedan så fikade vi å Jennifer stack hem sedan för vi skulle åka till stallet för Fabian skulle masseras! Och jennifer var tvungen att vara hemma 11 så hon skulle inte hunnit följa med.

Masseringen gick jättebra, hon sa att han hade blivit mycket mycket bättre! Så kul att höra, så vi ska jobba på som vi gjort nu så kommer hon och masserar honom nästa vecka också. Men sedan fixade vi klart där så stack vi hem sedan.

Har spelet lite nintendo, men dosjävlen har typ inge batteri och vi har inga nya så jag kan inte spela ... Därför jag sitter vid datorn, men det går väll lika bra det! Om typ 1 timme kanske så kommer Tibbe lilla dampvovven, sedan ska jag och Jennifer till ridskolan, lektionerna börjar idag också så det blir kul att se.

Slänger väll in en bild på mig och Tibbe senare när han kommer, så nu får ni en söt bild på Puck som jag saknar tiden så mycket med ... ha det bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback