kräftskiva

Hellojs, ursäkta för min dåliga uppadatering, men nu kan jag berätta lite.

Idag vaknade jag tidigt för jag tror mamma väckte mig för vi skulle till stallet, jag skulle rida tillbax Fabbe. Men jag orkade inte kliva upp då, hehe så jag behövde inte det så jag somnade om. Klev upp kanske vid 10 kvart över eller något. Gick till soffan åt lite godis haha tjockis jagvet ... Men aja senare vid 11 precis när jag skulle skicka sms till Bea ringde det på dörren, jag skickade det endå men jag förmodade att det var hon som knackade på. För Jag skulle med Elina och Bea å bada men sen så stannade jag hemma. Åkte senare till Fabbe typ vid halv 1, kvarti 1. Red tillbaka honom ner till Hedlunds sedan när jag var klar med allt kom mormor efter en liten stund. Skjutsade hem mig, sedan var jag med Bea och Elina. Fixade mig sen åkte jag å Bea moppe ett tag. Sedan åkte snuten efter oss, och tillslut var dom fan asnära haha men sedan svängde de åt andra håller i rondellen, men Bea vart stoppad för kontroll eller var det var under dagen också men det gick bra hehe.

Ja sedan fixade vi oss, och stack till kräftskivan som det är typ varje år uppe på plan på våran gata. Så där har vi vart typ hela kvällen. Spelat fotboll och hettsat mohaha. Aja men nu ska jag lägga mig, gjorde 100 sittups för ett litet tag sedan, jobbigt som satan menmen .. Måste ju träna bort fläsket. Godnatt!♥

krullbilden på mig då!





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback