förlåt igen

För att jag inte bloggar, nu ska jag skärpa mig alltså!

Klev upp imorse och fixade mig till skolisen, sedan åkte jag dit och gick på lektion kom såklart försent..
Hade lektioner också, jättekul eller .. Men jaja sen glömde jag min nyckel så såg Johanna och Lisa den men dom trodde inte att det var min så dom tog den inte. Sen när jag skulle kolla vart den var följde Linnea med och sedan Johanna, så hon visade vart den var men den va inte där.. Men sedan såg linnea den, då vare såklart igen nyckel påren, dom hade tagit av nyckeln av bandet. Jävla idioter alltså, jag hoppas verkligen det är någon som har lämnat in den då skulle jag bli glad, men om det är någon idiot som har den och typ prövar på alla skåp så funkar den på mitt skåp kuuul, ta grejer lär dom ju också göra. Bli man nå less eller? Men på hkN så bakade vi tekakor, jag var med Linnea! Smeten var en aning geggig? Mysigt att dega med den haha, det fastnade asmycket deg på mina händer, stakars mig..

Men ska väll till stallet om ett tag och rida, sedan så hämtar mamma och pappa transporten så kör vi upp Fabbe till stallet, det kommer kännas hemskt att han inte får stå där längre han tycker om att vara där. Men jaja han får väll stå där nästa år om vi får för dom såklart! Sedan blir det till att duscha honom som han inte har gjort på hela sommaren förrutom midsommar då hehe. Så Imorgon blir det till att tävla så hoppas på det bästa.

Mamma är på birsta nu för pappa skulle prova nå byxor. Så köpte hon tajts, kofta och ett linne till mig hihi tack så mycket mami. Men ni får ha den så bra!♥


flätor som jag gjorde själv, lite misslyckat men haha,




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback